Doprava
Balíčky
Všechny objednávky posíláme pomocí Zásilkovny. Můžete si vybrat uložení balíčku přímo na jednu z poboček Zásilkovny nebo odeslání kurýrem na adresu (nedokážeme ovlivnit o jakou půjde společnost). Vždy vám do e-mailu dorazí číslo zásilky.
Většinou balíčky odesíláme ihned po uhrazení objednávky (doručení 1-3 dny od zaplacení). Ceny jednotlivého poštovného najdete v košíku po zvolení vybrané služby. Balíčky posíláme do celého světa. Pokud vybraná země není v nabídce, ozvěte se prosím, uděláme objednávku e-mailem. Faktura vám dorazí po vyzvednutí balíčku automaticky do e-mailu není tedy přiložena v balíčku.
Seznam poboček Zásilkovny
Vyhledat svojí zásilku
Balení
Všechny zásilky se snažíme balit co nejvíce ekologicky. Používáme recyklované obaly, které nám poskytují ostatní prodejci z Letné. Nelekejte se tedy, pokud vám kamarád dorazí v krabici od elektroniky nebo dětských botiček. Jestliže balíček zasíláte rovnou jako dárek obdarovanému, dejte nám o tom prosím vědět do poznámky. Vybereme nějakou hezčí krabičku. :) Použité, ale hezké menší krabičky nám můžete nosit i vy.
Více v článku Zachraňme krabice!
Dárky k nákupu
K větším objednávkám a pro stálé zákazníky přihazujeme do balíčku i menší dárky. Vybrat si jej můžete v košíku podle aktuální nabídky. Samostatně jsou neprodejné a pokud si je v košíku zapomenete zaškrtnout, nelze je bohužel doposílat extra.
Kam zaslat zboží zpět a jak?
V případě odstoupení od smlouvy (viz. Obchodní podmínky) nám prosím k balíčku s vratkou nezapomeňte přiložit i PDF dokument o odstoupení od smlouvy. Balíček zašlete na adresu: Ababu s. r. o., Šmeralova 6, Praha 7 - 170 00.
V případě, že jsme vám omylem poslali jiný produkt nebo neposlali, co jsme měli, nám prosím na moje@ababu.cz a my vám pošleme štítek do Zásilkovny. Poštovné jde v takovém případě samozřejmě za námi.
Pokud chcete zboží vyměnit za jiný motiv, ozvěte se nám prosím také na e-mail a vymyslíme, jak výměnu nejsnáze provést.