Z technických důvodů nám bohužel nechodí automaticky střihy a faktury. Problém budeme řešit v týdnu od 7. 10. Vše vám dopošleme. Omlouváme se za komplikace.

Hola hola, Ababu hledá šéfa / šéfovou provozu!

Novinky

Ahoj, tady je Jitka a Josef Charvátovi. Společně stojíme za českou značkou hraček Ababu, kde navrhujeme a šijeme hračky pro miminka a malé děti, a kde také vyrábíme látky s předtištěnými střihy pro začínající švadlenky. Výrobu držíme v Čechách a pracujeme výhradně s kvalitními materiály pocházející také hlavně z Čech a Slovenska. Vše děláme, jak se má, a i proto mají všechny naše hračky certifikáty pro miminka od 0 let, jsou tak 100% bezpečné i pro ty nejmenší.


… proč vypisujeme toto výběrové řízení?

Jsme na trhu od 2017 a rok od roku rosteme. Nejsme už úplně malí, považujeme se spíše firmu střední velikosti. Růst chceme rozhodně i nadále. A to je důvod, proč k sobě hledáme do týmu novou parťačku / nového parťáka, který by nám pomohl „uvolnit ruce“ a vzal si na sebe převážnou většinu provozní záležitostí týkající se Ababu. Dnes si tuto roli víceméně dělíme mezi sebou [čtěte Jitka s Josefem] a Dominikou (naše kolegyně).


… koho v kostce hledáme?

Hledáme člověka, který by se chtěl připojit k naší značce, protože vidí smysl v tom, co děláme, a chtěl by Ababu spolu s námi dále rozvíjet. Podílet se na tom bude především díky tomu, že si vezme pod křídla provoz naší hezké provozovny na pražské Letné, kde máme showroom / prodejnu, malý sklad a kancelář.


Za co konkrétně bude dotyčná osoba zodpovědná?

  • Hladký chod naší pražské provozovny - od toho, že budou hračky hezky a reprezentativně vystaveny, zajištění člověka na place, až po pořádek v pokladně
  • Péče o naše zákazníky – konkrétně bude komunikovat se zákazníky, kteří přijdou do našeho showroomu, ale i s těmi, kteří nám budou volat nebo psát emaily s nejrůznějšími (často i všetečnými) dotazy
  • Řízení a kontrola skladových zásob – bude zodpovědná za to, že budeme mít všeho dostatečnou zásobu, v té souvislosti bude komunikovat s naší šicí dílnou ohledně dodávek hraček, ale i dalšími našimi dodavateli
  • Velkoobchodní spolupráce – bude v tandemu s Josefem spolupracovat s našimi stávajícími velkoobchodní partnery, kde naše hračky prodávají (např. Letiště Václava Havla, nebo pražská galerie Kunsthalle)
  • Řízení balení objednávek z e-shopu + řízení finální kompletace hraček, které nám pošle naše šicí dílna.
  • Projektový management interních projektů a eventů – dvakrát do roka organizujeme velkou výprodejovou akci, ale i spoustu dalších eventů a mini projektů, na kterých je možno se v případě zájmu podílet.
  • Řízení pražského týmu a brigádníků

Důležité! O všechny výše zmíněné body se dnes stará stávající tým, nebudete na to tedy v žádném případě sami. Hledáme člověka, který to vše zastřeší, bude řídit a ponese za to odpovědnost. Nehledáme ale někoho, kdo bude „pouze“ rozdávat úkoly a kontrolovat jejich plnění. Pořád jsme ještě malý tým a všichni jsme zvyklí, že přiložíme ruku k dílu, když je potřeba.


Hledáme člověka, který:

  • má za sebou zkušenosti z obdobné role, a to ideálně z maloobchodního (retail) prostředí. Zkrátka už nějaký provoz na starosti měl
  • dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Se zákazníky bude totiž přicházet do styku na denní bázi
  • výborné organizační dovednosti (bude řídit nejen procesy, ale i kolegy). Bude na něj spolehnutí, bude pečlivý a mít smysl pro pořádek a systematičnost.
  • umí pracovat s počítačem na uživatelské úrovni. Myšleno, bude umět pracovat s MS Office, Gmailem a balíčkem dokumentů na Google Drive
  • má řidičské oprávnění skupiny B a je aktivní řidič. Občas je potřeba pro něco sjet do šicí dílny, kterou máme na severu Čech, nebo něco vyzvednout po Praze.
  • má angličtinu na komunikativní úrovní (a to jak písmem tak slovem). Zákazníci často bývají cizinci a stejně tak máme pár partnerů, kteří česky nemluví.
  • (výhodou nikoli podmínkou) má kladný vztah k sociálním sítím a má zkušenosti s tvorbou obsahu na sociální sítě. Myšleno bude mít oko na to fotit a točit videa z provozu, které pak můžeme použít v rámci naší komunikace na sociálních sítí.

Co za to nabízíme?

  • možnost spolupodílet se na dalším směřování značky (plány máme veliké) a každý dobrý nápad je vždy vyslyšen
  • (v případě zájmu) možnost realizovat se i v dalších oblastech jako je Marketing, Obchod nebo Projektový Management, a růst tak spolu s Ababu
  • příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
  • práci na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou a možností občasných home-officů
  • nástup možný ihned, nejpozději v průběhu prosince

Pokud jste se v našem výše sepsané románu našli, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět. Ideálně nám prosím pošlete životopis včetně průvodního dopisu (stačí pár vět), kde nám odpovíte na dvě otázky:

  • Čím vás tato pozice oslovila a proč byste u nás chtěl*a pracovat?
  • Co vás dělá vhodným kandidátem / vhodnou kandidátkou na tuto roli a proč bychom měli chtít pracovat my právě s vámi?

Toto celé, prosím, pošlete na josef@ababu.cz.


Možná jste to vy? Nebo možná víte o někom, pro koho by tato role mohla být ušitá na míru? Budeme vděční za tipy a doporučení. Za úspěšný tip se vám rádi odvděčíme třeba kopou našich hraček dle vlastního výběru. 

Předem děkujeme za váš zájem a už teď se na vás těšíme.

Josef a Jitka Charvátovi